אפסון, מובילה עולמית בתחום מוצרי ההדמיה, תתן חסות לפסטיבל ולתחרות הבינלאומית לצילום תת-ימי שייערכו בנובמבר הקרוב באילת. למאות הצלמים האמורים להגיע מהארץ ומחו"ל, לאירוע, שכבר זכה בעולם לכינוי "האולימפיאדה של הצילום התת-ימי", יחכו פרסים בגובה 80,000 דולר. הפרס הגדול, בשווי כולל של 25 אלף דולר מורכב מצ'ק של 10 אלפים דולר שיקבל הזוכה במקום הראשון - ביד - מחברת אפסון ישראל ומטיול זוגי לשלושה שבועות לפפואה ניו גינאה.
כהכנה לתחרות ה'חיה' באילת, נערכו השנה גם תחרויות 'מוקדמות' ב-11 מדינות ברחבי העולם, שכללו בחירות 'און ליין' של הזוכים. הללו אף יוטסו על ידי משרד התיירות הישראלי לאילת לקחת חלק בתחרויות.
"כחברה שהתרבות הארגונית שלה כוללת שמירה על איכות הסביבה ותרומה לקהילה ולחיי התרבות שלה, קל היה לנו להתחבר לאירוע", אומר אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל וצולל מוסמך בפני עצמו. "אם מוסיפים את הצבע, האקשן וההנאה מהצפייה בתמונות שיצולמו - החיבור לאפסון מושלם".
בין נותני החסות הנוספים לאירוע: משרדי התיירות של ישראל, פפואה ניו גינאה וקפריסין, עיריית אילת, רשת מלונות ישרוטל, פארק המצפה התת-ימי באילת, ריף הדולפינים וגורמי תיירות מסיני, אינדונזיה, תאילנד וקוסטה ריקה. התחרות נערכת על ידי מגזין הצלילה הישראלי "ים" ופורטל הצלילה idive.
התחרות פתוחה לקהל הרחב וכל שצריך הוא ידע בסיסי בצלילה ומצלמה תת-ימית. תאריכים: 10-15 בנובמבר 2008, מלון ישרוטל ים-סוף (אמבסדור), אילת.
למידע נוסף - בתשע שפות: http://www.eilatredsea.com
כהכנה לתחרות ה'חיה' באילת, נערכו השנה גם תחרויות 'מוקדמות' ב-11 מדינות ברחבי העולם, שכללו בחירות 'און ליין' של הזוכים. הללו אף יוטסו על ידי משרד התיירות הישראלי לאילת לקחת חלק בתחרויות.
"כחברה שהתרבות הארגונית שלה כוללת שמירה על איכות הסביבה ותרומה לקהילה ולחיי התרבות שלה, קל היה לנו להתחבר לאירוע", אומר אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל וצולל מוסמך בפני עצמו. "אם מוסיפים את הצבע, האקשן וההנאה מהצפייה בתמונות שיצולמו - החיבור לאפסון מושלם".
בין נותני החסות הנוספים לאירוע: משרדי התיירות של ישראל, פפואה ניו גינאה וקפריסין, עיריית אילת, רשת מלונות ישרוטל, פארק המצפה התת-ימי באילת, ריף הדולפינים וגורמי תיירות מסיני, אינדונזיה, תאילנד וקוסטה ריקה. התחרות נערכת על ידי מגזין הצלילה הישראלי "ים" ופורטל הצלילה idive.
התחרות פתוחה לקהל הרחב וכל שצריך הוא ידע בסיסי בצלילה ומצלמה תת-ימית. תאריכים: 10-15 בנובמבר 2008, מלון ישרוטל ים-סוף (אמבסדור), אילת.
למידע נוסף - בתשע שפות: http://www.eilatredsea.com
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.
www.donitza.co.il
www.donitza.co.il